Contacteaza-ne Momentan maazinul online este inchis. Ne cerem scuze insa lucram la actualizarea produselor. Pentru comenzi va rugam sa ne contactati pe email sau telefonic.
Va multumim pentru iintelegre.

Casca integrala RUROC Atlas 2.0 PLATINUM RONIN

RUROC ROMANIA
> > Cod Produs: N/A

Este Cool, din Carbon, Conectată. Montați-vă sistemul audio Shockwave și conectați-vă energia la frecvența melodiilor preferate. Fibră de carbon T-300 cu un înveliș protector și un aspect estetic care vă vor încânta pur și simplu. Viziera acestei căști este îmbunătățită având un sistem twist-to-switch (rotește pentru a schimba) și un sistem tool-less, nemainecesitând alte unelte adiționale. Astfel, oferă utilizatorului o eficiență rapidă de carbon. Toate căștile Atlas 2.0 se livrează atât cu o vizieră având culoare închisă, cât și cu o vizieră transparentă. Inserție pentru lentile de tranziție Protectint disponibilă.

Colecția de căști Atlas 2.0 a fost cocepută pentru a excela din toate punctele de vedere. Fibra de carbon T-300 Aerospace Grade îi asigură putere și durabilitate fără precedent. Singurul ingredient care lipsește este greutateași o unealtă pentru vizierăRegândită cu o nouă funcție twist-to-switch (rotește pentru a schimbași un mecanism cu clichet pentru tactilitate și performanță! 

Structura internă a căștilor a fost reconcepută pentru a îmbunătăți modul în care se așează capul și pentru a oferi confort extrem. Nu o  mai vrei niciodată  o dai jos. Păstrând compatibilitatea prin Bluetooth, dar având ventilația din zona urechilor închisăsingurul lucru pe care îl vei auzi va fi Shockwave-ul. Un pas înainte, 2.0 pași mai departe. 

Disponibilitate:

1 în stoc

Produs cu Livrare Gratuita

1.900,00 lei

Golește
Compara

Descriere

PREZENTAREA GENERALĂ A PRODUSULUI 
ÎMBUNĂTĂȚIRI ADUSE CĂȘTILOR DIN SERIA ATLAS 2.0
 

Colecția de căști Atlas 2.0 a fost cocepută pentru a excela din toate punctele de vedere. Fibra de carbon T-300 Aerospace Grade îi asigură putere și durabilitate fără precedent. Singurul ingredient care lipsește este greutateași o unealtă pentru vizieră. Regândită cu o nouă funcție twist-to-switch (rotește pentru a schimba) și un mecanism cu clichet pentru tactilitate și performanță! 
Structura internă a căștilor a fost reconcepută pentru a îmbunătăți modul în care se așează capul și pentru a oferi confort extrem. Nu o  mai vrei niciodată  o dai jos. Păstrând compatibilitatea prin Bluetooth, dar având ventilația din zona urechilor închisăsingurul lucru pe care îl vei auzi va fi Shockwave-ul. Un pas înainte, 2.0 pași mai departe. 

MECANISMUL VIZIEREI
Fiecare cască din seria Atlas 2.0 este prevăzută cu un mecanism cu clichet pentru a asigura o mișcare treptată a vizierei. Întregul proces este acum fluid, consecvent și total sub controlul dumneavoastră. Creat pentru a funcționa excelent. Acest mecanism al vizierei are integrat un dispozitiv de forma unui ac (locking pin – Pinlock) care are rolul de a menține viziera închisă, în poziție fixă, la viteze mari.

Un nou mecanism al vizierei 
funcție de închidere rapidă și o claritate îmbunătățită a vizierei atunci când aceasta este deschisă, o conexiune mai bună între vizieră și garnitura acesteia înlăturând apariția golurilor de aer.

O nouă garnitură a vizierei 
sigilare îmbunătățită adusă vizierei, o calitate îmbunătățită și un finisaj superior, reducând apariția golurilor de aer și asigurând o protecție sporită împotriva diverselor condiții meteorologice nefavorabile.

Un nou șurub al vizierei – Bayonet 
Un șurub al vizierei ușor de utilizat, ce asigură o strângere considerabilă, fără a mai necesita alte unelte adiționale. Acest șurub diminuează șansele ca acul vizierei (pin) să se slăbească ori chiar să se piardă. O schimbare mai rapidă a vizierei.



CONTROLUL VENTILAȚIEI
Un orificiu în zona bărbiei cu un mecanism de închidere – deschidere care vă permite să aveți control deplin. Astfel, puteți să reglați cantitatea de oxigen pe care o inspirați și să mențineți zgomotul nedorit la un nivel minim. Pentru această nouă serie de căști am închis orificiile din zona urechilor. Mai puțin zgomot produs de vânt, mai puține elemente exterioare care să vă distragă de la pura plăcere a condusului motocicletei. Este întocmai ca o gură de aer proaspăt.

FIBRĂ DE CARBON T-300 ȘI INTERIOR ÎMBUNĂTĂȚIT
Carcasa din fibră de carbon T-300 utilizată și în industria aerospațială (Aerospace Grade). Ultra ușoară, dar incredibil de rezistentă și certificată din punctul de vedere al siguranței oferite. Certificată DOT și ECE. Restructurată în interior cu un liner EPS care asigură un confort inegalabil și conferă un spațiu generos și sigur pentru așezarea capului dumneavoastră. Pad-urile din zona obrajilor pot fi detașate rapid pentru a vă facilita înlăturarea căștii în cazuri de urgență.

Noi linere EPS în zona obrajilor 
Un orificiu mai larg de introducere a capului în cască care permite un acces mai facil, capse inserate direct în linerul de EPS eliminând nevoia stratului de PP (polypropylene). 
 
Nou liner EPS în interiorul căștii 
O potrivire îmbunătățită, siguranță și cavități aplicate pentru componentele RHEON. 

O nouă adaptare a carcasei 
O nouă carcasă pentru a permite încorporarea noului mecanism al vizierei, o platformă cu nit regândită pentru a crește performanța chinstrapului (prinzătoarea din zona bărbiei), noi ventilații în zona urechilor sigilate pentru a reduce zgomotul neplăcut.

Un nou RHEON 
siguranță îmbunățităimpacturile directe ori cele de rotație sunt reduse.

Noi protecții în zona obrajilor (cheek-pads) care pot fi eliberate în caz de urgență 
măsură de siguranță pentru cazuri de urgență, reduce afecțiunile gâtului rezultate în urma unui accident, sporește confortul și facilitează introducerea capului în cască.

Un nou material PU (Polyurethane) în zona bărbiei 
distanță mai mare între nas și cască, margini aplatizate pentru o așezare mai confortabilă a capului, cavitate încorporată pentru microfon. 
 
Nou liner în zona capului (Head-liner) 
Confort îmbunătățit și o așezare mai eficientă a capului în interiorul căștii, calitate îmbunătățită, evidențieri ale tehnologiei în interiorul căștii. 
 
O nouă prindere a linerului din zona capului  
Linerul din zona capului este menținut la locul său, fix, prin intermediul unui nou sistem, iar calitatea în ansamblu a acestuia este îmbunătățită prin eliminarea Velcroului.



FIDLOCK
Mențineți casca în poziție fixă pe capul dumneavoastră închizând-o cu ajutorul curelei FIDLOCK ce este prevăzută cu o tehnologie ce a câștigat numeroase premii pentru performanță. Astfel, vă puteți bucura de beneficiile unei prinderi magnetice care se dovedește la fel de confortabilă, fie că purtați mănuși sau nu. Certificată din punctul de vedere al siguranței și ultra eficientă!

O nouă curea de prindere în zona bărbiei (Chinstrap) 
O siguranță îmbunătățită datorită strângerii mult mai sigure, un finisaj superior calitativ. 

PINLOCK
Tehnologia anti-aburire care transformă claritatea vizuală într-o prioritate absolută. Pinlock-ul este o inserție pentru vizieră ce are un material care absoarbe foarte eficient umezeala pentru a vă menține vizibilitatea la cote maxime.

O nouă vizieră incluzând Pinlock 
rigiditate crescută a vizierei, reducerea zgomotului, sistem anti-aburire Pinlock. (Pinlock-ul se achizitioneaza separat)

COMPATIBILITATE PRIN BLUETOOTH
Sistemul audio care este compatibil prin Bluetooth și care poate fi montat în interiorul căștii. Ultra ușor și rezistent la apă! Bucură-te de melodiile preferate și pornește la drum! Preluarea apelurilor poate fi realizată foarte ușor, fără a necesita utilizarea mâinilor (hands-free), 8 ore autonomie și posibilitatea de a fi încărcat în timpul mersului.


  
COMPARAȚII ALE PRODUSULUI
 
ȘURUBUL BAYONET AL VIZIEREI
 
 
Sistemul cu șurub și clichet al vizierei a reprezentat un aspect problematic pentru clienții noștri. Încercând să înțelegem cauza acestei situații, am aflat că șurubul este ori prea strâns, ori prea lejer pentru utilizator. În unele cazuri chiar am descoperit că riderii și-au pierdut complet șurubul în timpul condusului din cauza deșurubării acestuia pe parcursul perioadelor cu vibrații, iar acest lucru poate fi extrem de periculos. Ținând cont de aceste informații putem să îi sfătuim pe clienți să își strângă șurubul vizierei cu o rotație de 1.2 nm. Deci care este problema? 
Din punct de vedere realistic nu foarte mulți oameni dețin personal o cheie dinamometrică, iar chiar dacă dețin, este nevoie de o anume cheie dinamometrică pentru a strânge acest șurub. 
Dar cel mai important… 
Nimeni nu vrea să petreacă mult timp pentru a ajusta milimetric un șurub al unei viziere. 
În încercarea noastră de a găsi o soluție simplă și ușoară pentru această problemă, ne-am întors din nou la obiectele de zi cu zi, mai exact la banalul bec. Sistemul baionetă (bayonet system) din interiorul unui bec asigură faptul că utilizatorul introduce și strânge becul sub exact același unghi de fiecare dată, blocând în același timp sistemul în loc. Nu este nevoie de nici o ajustare pentru a găsi acel „punct fierbinte” („sweet-spot). 
Introducând sistemul baionetă pentru vizieră facem viața riderilor mai lipsită de bătăi de cap, de stres și mult mai sigură. 
Cu un design conceput într-un mod corect suntem capabili să păstrăm aspectul curat, cool și estetic al ATLASului. 
 
COMPARAȚII ALE PRODUSULUI 
MECANISMUL VIZIEREI
 
 
De ce avem nevoie de asta? 
În prezent sistemul nostru cu clichet pentru vizieră funcționează, dar totuși, după multiple întrebuințări, am mai descoperit o serie de probleme minore; 
a. Vopseaua care se decojește la căștile mărimea XL din cauza frecării marginilor vizierei de-a lungul suprafeței din partea superioară a căștii. 
b. Sistemul cu clichet al vizierei se poate deteriora de-a lungul timpului, reducând pașii efectivi de ridicare. 
c. Viziera se poate ridica la viteze mari dacă șurubul acesteia nu este suficient de puternic strâns. 
 
Cu un nou mecanism al vizierei încorporat în carcasa căștii suntem în măsură să păstrăm estetica excepțională a căștilor și în același timp facem loc pentru un nou mecanism care include o configurație pentru primăvară. 
Prin intermediul acestui mecanism viziera se va închide rapid cu ajutorul acului de auto blocare (self locking pin), acest lucru însemnând că la viteze mari viziera nu se va ridica, eliminând, astfel, riscul de tragere pe spate a capului din cauza vântului. 
Modul în care viziera se așează va fi mai strâmt și mai compact reducând încă o dată zgomotul și impactul condițiilor meteorologice nefavorabile precum ploaia. 
Elementele de tragere și ridicare (push-raise) ale acestei componente asigură faptul că vopseaua de pe cască nu va suferi deteriorări și va preveni, de asemenea, ca viziera să se deterioreze prematur, ajutând la creșterea duratei de viață a căștii pentru utilizator.